1 Aralık 2013 Pazar

ARAF-Jamie McGuire yorumum...


Efenim bir kitap daha bitti...Araf çok büyük umutlar ile okumaya başladığım ama umduğumu bulamadığım bir kitap oldu... yani kitap berbattı diyemem amma ben pek sevemedim açıkçası... kitabın erkek karakteri bu kadar sevimli olmasa bu sevdiğimin yarısı bile sevemezdim kitabı... belki AYAKLI BELA'yı okumadan önce bu kitabı okusam yada bulabildiğim tüm paranormal-romance kitaplarını okumasam şansı olabilirdi kitabın...
evet aşksa aşk vardı içinde ama paranormal kısmı eksikti bence... çok güzel bir mevzu yakalamış yazar fakat bence tam manasıyla işleyememiş... zaten ilk 150 sayfayı zorla okudum... yazar önce Nina'dan ve kampüs hayatından falan girmiş fakat her şey jet hızıyla oldu... bu arada arkadaşları Nina'ya aşık olduğunu söylerken kız inkar içindeydi ve isteksizdi... amma iki paragraf geçti geçmedi hoop aşıktı... bazı konular yavaş giderken bazen de çok hızlı oldu her şey...hiç bir şey öğrenemezken birden bilgi bombardımanına tutulduk...
kız isteksizdi ama her şeyi kabullendi...hemde hiç sıkıntı yaşamadan ya da "yahu ne oluyor?" demeden...
zaten bu konuşmalarda geçen paranormal cümleler hariç kitapta paranormal bir faaliyet yoktu ...
yani Jared biraz kavga dövüşte iyiydi lakin normal bir insandan farklı bir şey yaptığı olmadı desem yerdir...
şimdi hal böyle olunca benimde beklentim karşılanmadı... ama aşk kitabı gözüyle bakar ve okursanız o zaman sıkıntı yok... Jared çok sevilesi bir karakter olmuş... zaten bütün kitabı sırtladı götürdü...
Nina için aynı şeyi söyleyemeyeceğim... ondan hoşlanmadım... hem kendine hem Jared'e boş yere eziyet etti... yanlış yerlerde sorguladı olayları... bir tek Jared'e olan kendisini koruyacağına dair inancını okumak keyifliydi... burada bir de şunu eklemek isterim Tatlı Bela ve Ayaklı Bela da gençlik kitaplarıydı.. yine de ben onları keyifle okudum... gençlik tarzı kitaplarla aram pek iyi değildir benim ki yine de sevdim o iki kitabı... özellikle Ayaklı Bela çok güzeldi... lakin bu kitap tamamen 16-25 yaş arasına hitap ediyor bence... o yaş aralığında olup, çok fazla fantastik düşkünlüğünüz yoksa bence bu kitabı seversiniz...ama ilk tercihi fantastik kitaplar olanlar için çok da tercih edilmemeli bence....
yine de bunlar benim fikirlerim... siz okuyup şansınız denemek isteyebilirsiniz, ben o kısma karışmıyorum ;)
çünkü ben hariç herkes beğenmiş kitabı... Goodreads puanları da çok iyi.. bilginiz olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder