9 Aralık 2013 Pazartesi

SAPLANTI-Jennifer L. Armentrout yorumummm :) ne kitaptı beee!!!!

SAPLANTI bende saplantı oluşmasına sebep olarak bitti... sanırım sevilesi öküzlere karşı bir saplantı geliştirdim :)
bende bu şirin öküz Hunter'dan bir tane istiyorum :)
Hunter'ın Serana hariç her şeye karşı kayıtsızlığı,dümdüz mantığı, o umursamaz cool erkek halleri, o simsiyah dumana dönüşmeler, gölgelerde saklanmalar,kendi kendinin kara deliği olacak kadar ortalığı birbirine katmalar, o abuk sabuk insanı delirten cümleler, sen neymişsin  be HUNTER dedim okurken....
ahh! Serena yazık ona ama yaa!!! canımcığımın başına gelmeyen kalmadı... o kadar sıkıntı için de bir de Hunter'ın öküzlükleri ile uğraştı... kıyamam ki ben ona... aralarında ki çekim ile Hunter'ın hem uzaylı hemde katil olması arasında sıkıştı kaldı... sonun da salla gitsin dedi de azcık rahatladı :)
bu Arumlar ne de sevilesi uzaylı dostlar öyle!!!
vampirler, kurt adamlar derken şimdide Arumlara hayran oluyorum...
farklı bir paranormal-romance konusu buldum ve keşke devamı olsa diyorum :( üzüldüm seri olmamasına inanın!!!
yazarın anlatımı da çok güzeldi... hiç sıkılmadan, kafanız karışmadan ya da ay dur neydi bu deyip önceki sayfalara dönmeden okunan akıcı bir anlatımı vardı... neşeli,eğlenceli diyaloglar vardı...
Hunter'ın ağzı zaten bozuktu amma kızımızda Hunter'ın çabaları sonucu delirip bir çok yerde ağzını bozmak zorunda kaldı :)
Hunter'ın karşısında kim olsa o hale gelirdi bence...
evet konu harika!!! evet anlatım harika!!! ama sonu neydi öyle kardeşim!!! bayıldımmmm!!!!
Hunter'ın Serena için yaptıklarını okurken bildiğiniz eridim, bittim, öyle gevrek gevrek sırıttımm  :)
kısaca bu kadar bayıldım ve eridim lafından da anlayacağınız üzere;
okumazsanız çooook şey kaçıracağınız bir kitap bu!!!
paranormal-romance sevseniz de sevmeseniz de el atın pişman olmazsınız derim :)
Hunter ile tanışmadan her şeyi okudum ve her fantastik karakteri gördüm, bildim diyemezsiniz!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder