30 Aralık 2013 Pazartesi

KÜÇÜK BİR HAYAL KUR-Susan Elizabeth Phillips yorumum :)


aslında bu yazarın kitaplarının uzun uzun yoruma ihtiyacı yok beee!! tek kelime ile tüm kitabı anlatmak mümkün... o kelimede MUHTEŞEM kelimesi bence...
her kitabı bir diğerinden farklı ve ilginç konularıyla okurken beni benden alıyor efenim :)
hele bu kitaptan bildiğiniz sevgi fışkırıyordu!!!
aman nasıl coştum,naasıll coştum anlatamam... bildiğin iki gündür sevgi saçıyorum bende sağa sola :)
yeri geldi güldüm,yeri geldi efkarlandım,yeri geldi gözlerim yaşardı,yeri geldi ayyyladım ve vayyladım,
yeri geldi mutluluk saçtım kitabı okurken...
dediğim gibi uzun uzun anlatma ihtiyacı hissetmiyorum bu kitabı...
ki anlatırsam çoook spoili bir yorum olur ;)
sadece ALIN ve OKUYUN!!! diyorum....
çünkü kaçırılmaması gereken bir yazar bu!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder