4 Aralık 2013 Çarşamba

AŞK VE SAVAŞ-Michelle Willigham yorumum :)

bu yazara ve kitaplarına bayılıyorum... 224 sayfada hep muhteşem öyküler anlatıyor!
Harlequin Yayınlarına bu yazar ile tanışmama vesile olduğu için teşekkürü bir borç bilirim...
bu kitap MacKinloch serisinin ikinci kitabı... ilk kitapta en büyük kardeş Bram'in aşk öyküsünü okumuştuk...
bu kitapta ise ikinci kardeş ve klan reisi Alex ve eşi Laren'in öyküsünü okudum...
ilk kitabı okuyanlar Alex ve Laren'in 5 yıldır evli olduğunu ama son 3 yılda evliliklerinin kötüye gittiğini öğrenmiştir... işte küllenen bir aşkı tekrar alevlendirme çabalarını anlatıyordu bu kitap...
o açıdan konu diğer kitaplara göre farklıydı... benim daha bir hoşuma gitti... zaten var olan bir aşkın güçlenmesini, tekrar canlanmasını okumak daha bir sevgi pıtırcığına çevirdi beni :)
Alex ve Lren'in arası kaybettikleri bebek ile açılmaya başlamış... ikisi de birbirinin acılarını nasıl teselli edeceğini bilemeyince işler sarpa sarmış... bundan sonrası için bir şey yazmıyorum ki okuyup öğrenin ;)
sadece MacKinloch klanı o kadar zorluk içinde ki o sıkıntı için de aşık olabilmelerine ya da aşk tazeleyebilmelerine bile şaşırıyor insan... İngilizlerin zorbalığı ve eziyeti onlar için bitmek bilmiyor...
hem hayatlarını devam ettirmek için hem klanı güçlendirmek için çok çalışıyorlar... 
çektikleri eziyetleri okurken onlar için üzülmemek mümkün değil... ayakta kalmaya,kimliklerini ve topraklarını korumaya çalışan bir halk onlar ve işleri çoook zor inanın...
ama en iti tarihi aşk romanları da hep İskoç hikayeleri oluyor...
onurlu,güçlü ve sevilesi erkek karakterler ile kendini adayan,içi de dışı da güzel kadınların aşkları bambaşka bir keyif veriyor bana :)
bu yazılardan da anlaşılacağı üzere tavsiye edeceğim bir yazar ve kitap bu...
bence tarihi aşk romanı severler kaçırmamalı!!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder