2 Aralık 2013 Pazartesi

EFSANA TANRIÇASI-P.C. Cast yorumum :)

ahhh!! bir tarıça serisi kitabı daha bitti... serinin kapakları biraz itici görünebilir ama siz siz olun kapak görsellerine aldanmayın!!!
bu seri tam da biz büyük kızlara masallar tadında... İÇİMİZDE Kİ TANRIÇAYI KUCAKLADIĞIMIZ bu kitaplar çook keyifli ve okunası :)
Efsane Tanrıçası ise serinin son  kitabı... bu kitap sanırım konu olarak en acayip olan kitaptı...
Kral Arthur döneminde geçiyor... 40 yaşlarında fotoğraf sanatçısı olan bir İsabel kaderin bir oyunu olarak kendini Kral Arthur,Gunievere ve Lancelot arasında buluverir.... İsabel'in görevi Lancelot'u baştan çıkarıp kraliçeden uzaklaştırmak ve kralın mutlu olmasını sağlamaktır... lakin işler öyle yürümez... hatun  kendini krala aşık, kralı kendine aşık,kraliçe ve Lancelot'u  ise halaaa birbirine aşık olarak bir aşk çoklugeni içinde bulur ;)
vallaa işte burada bende yazarın konuyu bu kadar "yok be artık bu kadar geniş olamazlar!" kıvamına getirmesine baya bir güldüm :) :)
hani eskiden biz küçükken bir dizi vardı YALAN RÜZGARI, pembe bir diziydi ve herkes herkesle, herkesi aldatırdı... ya da herkes bir önceki kişinin kocası ya da karısı ile evlenirdi falan...
işte bu kitapta durum biraz Dallas biraz da Yalan Rüzgarı arasında bir yerlerde kaldı...
kral şöyle düşündü : yahu ben Lancelot'u da karımı da seviyorum... eee!! onlarda birbirlerini seviyorlar... neden yollarına çıkayım ki?? mutlu olsun beee yaaa!!!
kraliçe ise başta biraz atar yapsa da sonra şöyle düşündü : kocam harika bir insan ve muhteşem bir kral, İsabel ise en az onun kadar harika bir kadın... neden ben bu ikisi arasında ki mutluluğa engel olayım ki ??
ben de Lancelot ile keyfime bakarım :)
o dönemde boşanmak pek mümkün değil tabi ki...  onlar da bu şekilde mutlu olmaya uğraştılar ama ortaya çok komik bir durum çıktı... bende okurken pek bir eğlendim... zaten yazarın anlatımını seviyorum... her ne kadar diğer kitaplara göre bu kitap biraz absürt olsa da yine de sevdim...
sayfalar hızla aktı gitti...
bende içimde ki tanrıçayı kucakladım.. sevgi pıtırcığı olarak takıldık birlikte :)
şöyle kafamı dağıtayım ve eğleneyim derseniz bu kitap tam o an için uygun...
bence hala tanrıça serisine el atmadıysanız siz BÜYÜK KIZLAR bir an önce el atın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder