22 Aralık 2013 Pazar

Kurtlara Söyle Eve Döndüm-Carol Rifka Brunt Yorumum :)


"aşk insanı büyütür;
önce hissettirdiği tarifsiz mutluluk
sonra kaybetmenin verdiği derin acıyla…"


efenim son derece harika bir kitabı daha bitirdim...
ismine aşık olarak aldığım bir kitaptı...
iyi ki de almışım!!!
sadece ismine aşık olmakla kalmayıp kitaba da aşık oldum...
ilk sayfayı açtım ve okumaya başladım bir de ne göreyim???
baktım sayfaları çevirip duruyorum... şu na inanın ki!!!
kitabın bir büyüsü var... beni resmen içine hapsetti...
konuya ve karakterlere kapıldım gittim :)
cidden büyülüydü !!!
yazar ne yaptı da kelimeleri bu kadar büyülü hale getirdi bilemeyeceğim ama aferin ona!
çok akıcı bir anlatımı vardı ama olay bununla sınırlı değildi...
karakterler çok güzel kurgulanmıştı...
hikaye çok farklı bir aşkı hatta aşkları  anlatıyordu... sadece aşk mı??? tabi ki değil!!!
bir de aile bağlarını, özellikle iki kardeş arasında olan ilişkiyi ve sevgiyi de anlatıyordu...
ve sevginin bize yaptırdıklarını...
bazen sevginin de ezici bir güç olabileceğini,
kalbimizde sevgimizden mütevellit oluşan kıskançlığın nasıl da karanlık
ormanlarda ki kurtlar gibi uluduğunu da anlatıyordu...
ve olayların bizi getirdiği yerde pişmanlıkla ve suçlulukla nasılda kalbimizde ki kurtları gördüğümüzü ve kabullendiğimizi de anlatıyordu...
işte bu nokta da KURTLARA SÖYLE EVE DÖNDÜM dendiğini de anlatıyordu...
bu anlatılanlar için de yazar bir yandan da bize o kadar güzel
aktarmış ki duyguları, karakterlerle beraber hissediyorsunuz...
ben kitabı okurken tüm olayları bir bir aklımda canlandırabildim...
Tobby ve June'un birbirlerine sarıldığı bir sahne de inanın taaa! içimde hissettim
sarılışlarında ki o yoğunluğu, o duygusallığı... içim titredi!!!
karakterlerle, kitapla beraber yaşadığım, beraber hissettiğim, beraber anladığım bir kitap oldu ve
beni benden aldı... içimi ısıttı... yüreğimi titreti
bitirince içim burkuldu... ayrılık çooook zor geldi!!!
eee!! insan okuduğu bir kitaptan daha ne bekler ki değil mi ???
ben tüm beklentilerimi buldum :) darısı başınıza efenimmm :)
OKUYUN!!! bu kitabı kaçmaz ;)



2 yorum:

  1. Alındı okunmayı bekliyor :) biliyordum mükemmel bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnım keyiflee oku... ben çook sevdim.. umarım benim kadar seversin :) adı bile havalı kitabın ;)

      Sil