15 Aralık 2013 Pazar

KAÇAK YOLCU-Johanna Linsey yorumum :) ne eğlendim beeee!!!

amandaaa!! amann!!! insan bir tarihi aşk romanında ancak bu kadar eğlenebilir!!!
zaten bu James denen herifin kitabı muhteşem olur diye düşünüyordum.. öyle de oldu...
ama az geldi beee!!! keşke biraz daha uzun olsaydı... ayyy!! bitecek okumasam mı acaba diye baya bir düşündüm dee!!! elimden bırakamadım tabi ve bitti....
bir önceki Tony'nin kitabında bu hikayeye bir giriş vardı... okuyanlar bilir... James kızmızı en tanışması olanaksız yerde tanıdı, ve tabi ki James kızımıza bir anda ilgi duydu amma hatun kayboldu anacım...
işte bu şanssız kızcağız kendi kendine James'in kucağına düştü....
eee!!! şamşeytanından bile kötü olan James bu fırsatı kaçırır mı??? tabi ki kaçırmadı...
canına okudu zavallının... zavallı dediğime bakmayın kız da öyle zavallı bir tip değildi... son derece dişli bir rakipti... ama biraz saftı (kıyamam yaa!! hem de ne saf!)... onun dışında ne istediğini bilen, atak bir hatundu ve sabırsızlığı başına iş açan biriydi... ben çok sevdim bu kızı yaaa!!!en az James kadar ilginç bir karakterdi...
aralarında tutkuyla başlayan bir aşk vardı... gerçi bu aşkı James'in anlaması ve kabullenmesi ya da en azından bunu başkalarına belli etmesi tabi ki uzun sürdü... kızımız da öyle ağlak zırlak bir halde James'in başına aşk aşk diye ekşimedi... hele ikisi arasında ki o çok komik ve acayip diyaloglar beni çooook eğlendirdi...
lafı gediğine koyma konusun da çok başarılıydı ikiside :)
bu arada Mallory sülalesinden sonra Anderson ailesi ile de tanıştık... ben onlara da bittim... kızımız Georgina'nın beş adet bekar ve şirin, sevilesi, en az Mellory'ler kadar ilgi çekici ağabeyi var!!!
onları da sevdim ve önümüzde ki kitaplarda olarla ilgili bir şeyler okumayı sabırsızlıkla bekliyorum...
zaten bir sonra ki kitap kımızın huysuz ağabeyi Warren'ın hikayesi bilginizeee!!!
kısaca demem o ki ; ben resmen kitaba bayıldım... eridim ve bittim!!! çok eğlendim,bool boool güldüm..
ŞİDDETLE TAVSİYE edeceğim bir kitap ve yazar...
Johanna Lindsey'in beğenmediğim bir kitabı olmadı şimdiye kadar....
UMARIM DEVAMI ÇABUK GELİR SERİNİN....
Epsilon duy sesimiiiiii!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder