31 Aralık 2013 Salı

2013 kitap bilançom :)



efenim gelelim 2013 yılı kitap açısından bana neler getirmiş onu kayıt altına almaya :)
öncelikle bu yıl çooook fazla ve çooook güzel kitaplar yayınlandığını söylemek isterim...
ben bu sene için de muhteşem kitaplar okudum...
sanırım beğenmediğim kitap sayısı üçü  geçmezken, çooook beğendiklerimi saymayı bıraktım çünkü sayılamayacak kadar çok oldu :)
bu yıl tam 167 kitap almışım ( bir kısmı hediye edildi tabi ki ),
90 adet civarın da Harlequin Beyaz Dizi bu sayıya dahil değil efenim :)
peki bilin bakalım ben bu yıl kaç kitap okumuşum????
yazıyorum hazırmısınız ??
tamı tamına 190 adet kitap okumuşum....
halbuki kendime vikitapta koyduğum hedef 155 di... geçen yıl sanırım 150 kitap okumuştum...
o açıdan 5 kitap arttırıp 155 yapmıştım  hedefimi amma bir baktım geçmişimmm :)
eğer elimdeki kitabı bu gece saat 24:00 olamadan bitirebilirsem 191 kitap olabilir bu sayı :)
bu kadar çok kitap okumuş olmamın sebebi başta da belirttiğim gibi
bu yıl çıkan muhteşem kitaplar...
o kadar güzellerdi ki elimden bırakamadım çoğunu :)
örneğim bir DUBLİN CADDESİ,bir RUHUN ATEŞİ,bir SAPLANTI, bir EJDERİN TUTKUSU,
bir ŞANS BİLEKLİĞİ, bir KÜÇÜK BİR HAYAL KUR, bir KURTLARA SÖYLE EVE DÖNDÜM,
bir LUX SERİSİ, bir YENİDEN BAŞLAMAK İÇİN GÜZEL BİR GÜN,bir EN KARANLIK TUTKU,
bir ATEŞ LANETİ, bir TUTSAK,bir HAYAL AVCISI,bir AŞKA ADANMIŞ BİR GÜN, bir GÜNAHKARLAR TURNEDE SERİSİ, bir AŞKLARIN SON DURAĞI,
elimden bırakamadan okuduğum kitaplardı :)
bu arada kayıtlarıma göre kütüphanemde 786 kitap var...
veee 2009 yılından beri 803 kitap okumuşum :)
bunları da not düşmesem olmazdı :)
kısaca 2013 yılı kitaplar açısından bereketli bir yıldı...
temennim 2014 bundan da güzel olsun :)
2014 yılında 190 kitabı aşabilmeme sebep olacak muhteşem ötesi kitaplar çıksın :)
daha çoook kitap karakterine aşık olalım :)
daha çok kitap karakterine bağlanalım :)
kitaplarla ilgili ne varsa 2013 yılından çoook olsun 2014 inş. :)





3 yorum:

  1. Merhaba!! Maşallah ne kadar da çok kitap okuyabilmişsiniz. Ben hedeflediğimden az okudum malesef :(. Bu sene iş, güç derken pek bir yoğundum ama 2014'den daha umutluyum :)

    İyi seneler :)

    YanıtlaSil
  2. ben kendi işimi yapıyorum ve tüm gün dükkana bağlıyım o açıdan can sıkıntımı gidermek için kitap okuyorum :) başka bir iş yapsam bu sayıya ulaşmam mümkün değildi inanın :) umarım 2014 sizin için muhteşem kitapları boool miktarda okuduğunuz bir yıl olur :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, yanı dilekler benden size :)

      Sil