6 Aralık 2013 Cuma

Kış Mucizesi ve Noel Büyüsü yorumlarım :)

arka arkaya daldığım Harlequin kitapları yorumuma geldi sıra :)
önce Noel Büyüsünü okudum ve yoruma ondan başlayayım diyorum...
Noel Büyüsü Aralık ayına özel olarak üç hikayeden oluşuyor ve yayınevinin en iyi üç yazarı denilebilir hikayeleri yazan yazarlara... Nora Roberts'in HAYAT BİR MUCİZEDİR hikayesi ile başladı kitap...
gençlik aşklarının uzun yıllar sonra tekrar alevlenmesini okumayı sevenlere ( yani bu ben oluyorum!) ilaç gibi gelecek bir hikaye bu... her zaman ki Nora tarzı ile tabi ki çok güzeldi...
ikinci hikaye ise Debbie Macomber'in BEMBEYAZ AŞK hikayesiydi...

karlar altında ilk görüşte aşkı anlatan sıcacık bir hikayeydi... ben sevdim...
üçüncü hikayemiz ise Lynne Graham'ın MASUM YÜREKLER hikayesiydi...ve en uzun hikaye oydu..
en farklı konu da bu hikayeye aitti.. ve sanırım en çok bu hikayeyi sevdim...
zaten konular Noel zamanında geçiyor... yazarlar bu dönemi bir sevgi ve aşk büyüsü olarak anlatmışlar...

okurken bildiğiniz sevgi pıtırcığı oldum bende... yüzümde bir gülümseme oluştu...
ahh! aşk ve sevgi sen nelere kadirsin dedim sürekli :)

bence bu soğuk günlerde içimizi sıcak çikolata gibi ısıtacak bu hikayelere ihtiyacımız var...
kesinlikle tavsiye ederim okuyun :)

Noel Büyüsü bitince arkasından hemen KIŞ MUCİZESİne başladım...
ilk hikaye Michelle Reid'in KALBİMDEKİ UMUT hikayesiydi ki ben bu hikayeye resmen bittim!
konusu çok güzel anlatımı da harikaydı... kocasının kendisini aldattığını öğrenen üç çocuk annesi bir kadının 
evliliğini kurtarmak mı yoksa bozmak mı arasında kaldığı, ve duygularının çok iyi aktarıldığı bir hikayeydi...
ben etkilendim açıkçası okurken... 
ikinci hikaye ise Lucy Monroe'nun MASUM GÜZEL hikayesiydi...
o kadar sevgi dolu bir hikayeydi ki vallahi okurken için ısındı... ayy!!ladım ve dee bool miktarda vayy!ladım :)
sanırım NOEL BÜYÜSÜ mü?? KIŞ MUCİZESİ mi ?? diye sorsanız her ne kadar ilk Noel Büyüsünde Nora olsa da ben size KIŞ BÜYÜSÜ çoook daha güzeldi derim....
içinizi ısıtacak, yüzünüze gülümseme konduracak, bu soğuklarda sıcak bir oda da sıcak bir içecekle olan keyfinizi daha da arttıracak kitaplar arıyorsanız eğer İŞTE ARADIĞINIZ KİTAPLAR BUNLAR!!!
okuyun efenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder