29 Kasım 2013 Cuma

arkadaşlara hediyeler :)



işteee!!! bunlarda son zamanlarda uğraştığım ve arkadaşlarıma hediye ettiğim el emeği üretimlerim :)
sol başta ki kitap kılıfı olur... kitaplarınızı yanınızda taşırken canlarım ne okuduğunuz gizem olsun diye üretilmiştir :) internette gezerken gördüm millet yapmış ben boş dururmuyum hemen harekete geçtim :)
yanında ki ise fincan yeleği olup bu soğuk günlerde fincanda ki içeceğinizi sıcak tutup aynı zamanda havalı hissetmenize yardımcı olur :)
en sonda ki ise, bu hediyeler bebeği olan bir arkadaşıma olduğu için, kendi içeceğini sıcak tutarken minik bebeğinin biberonda ki sütü soğuk kalmasın diye biberon yeleği olarak benim tarafımdan tasarlanmıştır :)



bunlarda diğer iki arkadaşım için yaptığım kitap kılıfları ve fincan yelekleri...
ben çok keyif aldım yaparken umarım onlarda kullanırken keyif alırlar...
bu arada beğenip yapmak isteyen olursa bana ulaşsın...
tarif ederim :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder