7 Kasım 2013 Perşembe

Harlequin Yayınları Kasım ayı kitaplarından KARA ZIRH-Nalini Singh

Ya Rabbim ne kadar güzel bir kitaptı!!!
bayıldım resmen... içimin yağları eridi okurken ;)
nasıl iki güzel karakter kurgulamış yazar anlatamam yani <3
çoook sevdim ben onları... sanıyorum serinin en iyi kitabı olarak bu kitabı seçiyorum...
öncelikle erkek karakter KARA LORD Micah'tan bahsetsem iyi olur sanırım...
Micah Elden Krallığının en küçük prensi...
seriyi okuyanlar bilir toplamda dört kardeşler ve her biri ayrı bir yere savrulmuş...
Micah'da Kara Şatonun lordu olmuştur... Siyah bir zırh ile korunur... lakin bir de laneti vardır...
buraya kadar herşey iyi fakat sonrası muhteşem!!!
Kara Lordumuz tek başına ve insanlardan uzak büyüdüğü için olsa gerek kalbinde ki saflığı, temizliği, onurunu ve gururunu kaybetmemiştir... biraz KİBİRLİ (dikkat büyük harfle kibirli!! ) olsa da nasıl sevilesi, nasıl göz kamaştırıcı, nasıl aşık olunası bir adam anlatamam... ayyy!! daha ne diyim işte siz anladınız :)
kadın karakterimiz Liliana ise Kan Büyücüsünün yani Micah'ın düşmanının kızı...
babasının elinde bir ömür işkence çekmiş, o kadar pisliğin için de kalbinin iyiliğini ve ruhunun ışığını koruyabilmiş bir kadın... fakat onun deyimiyle biraz çirkin ( bence alakası yoktu!!! )...
bir ayağı aksıyor,burnu kanca gibi ve uzun , saçları ise saman yığını gibi  bakımsız ve kötü...
ancak kalbi bildiğiniz pırlanta!!!!
Micah ne kadar parlaksa fiziksel olarak Liliana o kadar sönük ;)

işte bu iki benim bayıldığım karakter  yan yana olunca kitapta bir okunası olmuş anlatamam...alışılagelmiş güzeller güzeli bir kadın ile yakışıklı prens aşkı yerine, yakışıklı prens ve sönük düşman kızı arsında ki aşkı okumalısınız!!!iyilik ve güzellikle yoğrulmuş bu aşkı okumalısınız!!!
hele hele bu ikili arasında ki tuhaf diyalogları kesinlikle okumalısınız!!!daha da uzatmama gerek yok sanırım siz demek istediklerimi ve ne kadar sevdiğimi anladınız :)bir de yazarı çok iyi bir kalemi olduğunu vurgulamak isterim...MYSTERY serisi boyunca hep çok iyi paranormal-romance yazarları okuduk zaten...hep bu cümleyi kuruyorum ama yine dayanmadı kuracağım...224 sayfa da ancak bu kadar güzel bir hikaye anlatılabilirdi!!!!Harlequin yayınları sıkı takibimde... umarım MYSTERY serilerine devam ederler ...şimdiye kadar çıkan iki seri de birbirinden güzeldi.... devamını heyecanla bekliyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder