6 Kasım 2013 Çarşamba

aşk romanları okuyorum son derece gururluyum :)



efenim genel olarak elinizde bir aşk romanı gören sizi biraz küçümser!!
ne öğreneceksin bundan moduna geçerler ve bu olay aşk romanı okuyucusu olan beni deli eder...
okuyup da alim mi olacaksın vardır birde o daha da sinir bozucu olanıdır!!
neyse mevzunun ucunu kaçırmayayım...
ben aşk romanlarının her türünü severim...
polisiye-aşk,günümüz aşk,hem fantastik hem aşk, tarihi aşk fark etmez...
hepsini okurum... sevgimin en temel dayanağı MUTLU SON ile bitiyor olmaları sanırım...
dünya da bu kadar üzücü ve sıkıntılı olay varken hayal alemim de rahat bırakılmak ve kendi dünya sınırlarım için de her şeyin mutlu kalmasını istemek çok mu ??
bence değil...
sonra ben masalları seven bir kızım... aşk romanının her çeşidinde de durum büyüklere masallardır diye düşünüyorum...
son iki yıl da,özellikle yaşadığım  sıkıntılar için de akıl melekelerimi yerin de tutan için de mutluluk olan bu kitaplardır...
2009 yılından beri çılgın bir şekilde kitap okuyorum... ve o zamandan beri kendimde gözlemlediğim bir durum daha sakin ve daha pozitif bir insan olmam...
kafanızın sürekli size eziyet eden şeylere takılmasına ilaç gibi geliyor okumak...
dediğim gibi yaşadığım  iki büyük kaybı içinde umut olan, sevgi olan, aşk olan, hep doğru yolu bulan karakterler olan, en önemlisi içinde ölüm OLMAYAN aşk romanları sayesin de nispeten daha iyi geçirdiğimi düşünüyorum... beni sürekli içinde bulunduğum bunalım halinden uzaklaştırmayı başardılar...
(gerçi büyük kayıplar hiç bir zaman atlatılmıyor!!!)
hayatın acı gerçekleri yanında size kaçacak bir yer sunuyorlar...
ya da günlük hayatın koşuşturmasından sıyrılacak güvenli bir liman oluyorlar...
neden ruhumuzu dinlendirecek bir aktivitemiz olmasın değil mi?
aşk kitapları sizi sürekli düşünmek zorunda yada olaylardan bir anlam, bir sonuç çıkarmak gibi bir durum içinde   ve de ben bundan ne anladım, ne dersi aldım gibi bir durum içinde bırakmazlar...
sadece olaya kapılıp gitmenizi sağlarlar...
güzelliği de buradadır zaten ...
sonra size umut verirler...
orada yaşanan aşk, hatalar yapsa da bundan dönen ve doğru yolu bulan bir erkek karakter, çiftlerin sonsuza dek mutlu olması okudukça size umut verir...
hayal aleminde mutlu olmak günlük yaşamda da etkisini gösteriyor bence!!
sonra bu kitaplarda çoook aşık olunası erkek karakterler var!!! bilginize ;)
onlara aşık olmak da bambaşka bir keyif... mesela ben DUBLİN CADDEDİ kitabını okuyup erkek karakterimiz Bredan 'a aşık oldum ve benim için son derece keyifli bir süreç oldu :)
herkes aşık olmanın nasıl insana iyi gelen bir duygu olduğu konusunda hem fikirdir sanırım :)


belki size kişisel gelişim konusunda ya da ne bileyim bilimsel olarak bir şey katmazlar lakin en azından kelime haznenizi ve sabır sınırınız genişletirler :)
insan hayatta sahip olduğu bir çok şeyden bu kadar fayda sağlamaz arkadaşlar!!!
bir kitap size daha ne yapsın :)
tabi ki bu demek değil sadece aşk romanı okuyun gerisini boş verin..
araya da hayatınıza renk katması açısından bir de bunlardan ekleyin :)
bence çok seveceksiniz :)
aaa! unutmadan aşk romanlarını kapak görselleri de şahanedir yani :))
örneğin aşağıda ki kapağa hayranlığım büyüktür :)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder