19 Kasım 2013 Salı

Aşka Adanmış Bir Gün-Pamela CLARE

520 sayfasının da dolu dolu olduğu bir tane bile gereksiz kelimenin olmadığı, muhteşem bir Pamela kitabını   daha bitirdim... yazarın ilk iki kitabı da harikaydı...ama bu kitapla kendini aştı bence ;)
anlatıma, kurguladığı karakterlere, anlattığı hikayeye hayran olmamak mümkün değil!!!
yazar tarihi aşk romanı yazıyor ama bildiğiniz yada beklediğiniz gibi çıkmıyor...
klasik, balolarda geçen, zengin düklerin ve Londra'da rahat için de yaşayan leydilerin aşkı değil bu kitapta anlatılan... bunu beklerseniz istediğinizi almanız mümkün değil!!! ;)
ama içine gerçekler karışmış sağlam bir kurgu ve zorlu,meşakkatli hayatlar ve aşklar okumak için daha iyisini bulamazsınız ;)
ilk iki kitabı okuyanlar Maccinnon kardeşleri bilirler!!
hepsi birbirinden şahane kişiliklerdir...
bu kitapta son kardeş Connor'ın ve Wentworth yeğeni Sarah arasında ki aşkı okudum...
bu aşk ile beraber diğer kardeşler Iain ve Morgan'ın hayatlarını,İngilizler ve Fransızlar arasında ki savaşın gidişatını da takip edebildim...
konu diğer kitapların benzeri değildi... yine apayrı, farklı bir şeyler bulmayı başarmış yazar...
tabi ki gıcık olduğum Wentword bu kitapta yine baş rolü kapmıştı... yazar onun da bir kitabı yazacakmış aldığım duyumlara göre ama onu bize sevdirmeyi nasıl başaracak bilemiyorum...
ben en çok Joseph ile ilgili bir kitap bekliyorum ... en sevdiğim karakter Joseph ( yerim ben onu :) )...
dört dörtlük bir karakter bence... ve bu kitapta bool boool geçti kendisi :)
hem Kızılderililer hem İskoçlar bir arada insan bir kitaptan daha ne bekler yahu!!!
iki bir arada tadından yenmiyor vallahi :)
son derece keyiflee, heyecanla ve "ahh! budur bee!!" diyerek okuduğum bir kitap oldu...
tarihi aşk romanı sevseniz de , sevmeseniz de bence Pamela Clare'e bir şans verin derim...
son derece keyif alırsınız bence :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder