18 Kasım 2013 Pazartesi

Günahkar Oyunlar-Shayla Black


bu aralar biraz erotic-ramance takılayım dedim ve Shayla Black-GÜNAHKAR OYUNLAR ile başladım...
kitabın ilgimi çekmesi kapağı sayesinde oldu... bu kapak görselini  Dublin Caddesi kitabının orjinal kapağı olarak görmüştüm hatta bu kapak görseli ile çıkmasını ummuştum ama öyle olmadı... Dharma Yayınları Shayla Black kitabında kullanmayı uygun görmüş bende kapak görselini pek bi sevdiğimden kitabı aldım ;)
Günahkar Oyunlar WICKED LOVERS serisinin 7. kitabı... keşke seriye ilk kitap ile başlayabilseydik ama maalesef böyle bir şansımız olmadı... çok şükür pek bir bağlantılı değildi seri her kitap ayrı karakterler üzerine kurulu bir hikaye anlatıyor... ama ilk 6 kitaptan karakterler vardı kitapta... yani sıra ile gitse çok daha keyifli olurdu sanırım... yine de ben kitabı sevdim....
neden diye sorarsanız eğer;
biz hatunların pek sevdiği yaralı erkek karakterler mevcuttu ( çoğul eki kullandım çünkü iki adet erkek karakterimiz var!!! şaşırmayın...) kitabın hikayesinde...
kurtarılmayı bekleyen bu erkek karakterlere hem kendi hem kalbi güzel kızımız eşlik ediyordu...
bu arada kızımızda son derece yaralı ve hasarlı ama pozitif bakış açısı kazanabilecek kapasitede biriydi (erkekler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim)...
kendisi son derece uyumlu, mütevazi, doğuştan itaatkar bir karakterdi ( yani iki dominant erkek karakterin arayıp da bulamadığı kız.. pehhh!!!  )
ve bir değil iki aşk vardı!!! iki kardeş ikisi de kızımıza ilgi duydu...
kızımızda ikisini de beğendi, ayrı ayrı ikisinden de hoşlandı...
aslına bakarsanız alışkın olduğumuz bir aşk durumu değil ( hatta bizim yetiştiğimiz toplum kurallarına aykırı!)
amma arada farklı şeyler okumayı sevenlere ve bunun sadece bir kurgu olduğunu bilenlere farklı ve hoş gelebilecek bir konu bu bence ( ben zaten bir ANİTA BLAKE okuyucusu olduğumdan böyle çoklu aşklara alışkınım ;) beni sarsmadı yani!)...
yazarın anlatımını ve çeviriyi de beğendim... sayfalar son derece hızla aktı...
eee! benim gibi büyük beklentileri olmayan bir okuyucuya bunlar yetti...
fakat ben fazla erotizme gelemem beni bayar derseniz sakın el atmayın bu kitaba...
sizi açmaz haberiniz ola!!!
konuya da biraz değinsem hoş olur sanırım...
öncelikle erkek karakterlerimiz Javier ve Xander ile başlamak isterim mevzuya ;
Javier aile mirası şirketi yöneten aklı başında ağabey... kendini işine feci kaptırmış!!!
Xander ise şirkete el atamayınca ne yapacağını bilemeyen ve işi hovardalığa vardıran küçük kardeş...
ve iki kardeşin arası bozuk... konuşmaya bile tahammülleri yok!!
Javier'in eşi öldürülünce kendisi tamamen zıvanadan çıkıyor... bir dünya pişmanlığı sırtında taşıyor ve sonun da teselliyi votkada buluyor...
Xander hem şirketi hem kardeşini kurtarmak için ( hemde kendine bir amaç edinebilmek için ) olayla bir el atıp kardeşini (diğer kitapları okumuş olsak tanıyacağımız ) arkadaşlarının yanına küçük bir kasabaya kaçırıyor...
işte kızımız London ile de burada tanışıyorlar...
London 16 yaşlarında bir trafik kazasında çok ağır yaralanıyor... iki yıl komada kalıp uyanıyor ve eski haline dönebilmek için çook büyük uğraşlar vererek 25 yaşında artık kendi kendine yetebileceğini kanıtlamak için yollara düşüp o da bu kasabaya geliyor ...
iki kardeş de London'a ilk görüşte bayılıyor... tabi ki London'da onlara...
Xander bu işi nasıl çözeceklerini düşünürken arkadaşlarından biri kardeşi ile London'u paylaşmalarını tavsiye ediyor...
bu fikir pek aklına yatmasa da Xander kardeşini iyileştirebilmek umuduyla mecburen şansını denemek zorunda kalıyor...
işte bu noktadan sonra kitapta cinsel ögelere tavan yapıyor bilginize!!!
işin cinsellik kısmının ötesine bakarsak eğer çok ilginç bir şekilde bu paylaşım iki kardeş arasını daha fazla açmak yada kavga gürültüye sebep olmak gibi bir duruma neden olmuyor....
tam tersine her üç karakterin de iyileşmesine ve mutluluğa giden yola girmesine neden oluyor...
bende kitapta bu acayip ilişki ile iyileşen ve mutlu olan karakterleri okumayı sevdim...
iki kardeş arasında tekrar kurulan bağı okumayı sevdim...
London'ın çok zor geçen hayatını iyileştirmek için iki erkeğinde kendini adamasını sevdim...
yazar bu acayip üçlü ilişki de sevgiyi ve aşkı, kardeşler arasında ki güzel bağı, mutluluğun her zaman sabit bir anlayışta yatmadığını, içine tutku ve heyecan da katarak okuyucuya aktarabilmiş...
en azından bana hissettirdi...
o açından bu tarz kitaplardan rahatsızlık duymam derseniz okuyun bence seversiniz!!! :)



2 yorum:

  1. Keşke seri sıralı çıksaydı bende o zaman okuyabilirdim ama seri sıralı çıkmamışsa ne kadar iyi bir kitap olsa da okumama takıntım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende kapağa dayanamayıp aldım Duygucum.... seri sıralı çıksa çok güzel olurdu... yorumda da belirttim diğer kitapların karakterleri vardı ve onları tanımıyor olmak pek eğlenceli değildi :) ama okudum gitti yinede :)

      Sil