21 Kasım 2013 Perşembe

yeni kitaplarım

aman da aman arkadaşlarım bana kitapta mı alırmış :)
üstteki resimde ki kitaplar arkadaşım Özo'nun doğum günüm için aldığı hediye kitaplar  :)
alttaki resimdekiler ise benim kendime doğum günü hediyelerim :)
ehhh!!! daha okuokudan sipariş ettiklerim var onlar henüz gelmedi maalesef ...
bakıp bakıp iç çekiyorum kitaplarıma...
kitap almak okumak gibi ayrı bir hastalık sanırım...
almadan durulmuyor be yaaaa ;)
şu İstanbul Fuarı zamanı doğum günüme yakın denk  geldiği için çok şanslıyım gerçekten...
hediyeler olmasa bu ay batardım yoksa!!!
o kadar çok kitap çıktı ki!!! nasıl yetişeceğimi bilemedim... ki bir 3-4 kitapta elemek zorunda kaldım :(
şimdi bunları kitaplığıma dizdim ve bakıp bakıp mutlu oluyorum...
kitapları almak kadar kitaplığa dizip izlemek de ayrı bir keyif :)
daha da güzeli ise hangisini okuyacağına karar verememek sanırım ;)
şu an kitaplığımda henüz okumadığım 100 civarı kitap var...
sayı yüzün altına düştü mü bende bir sıkıntı oluyor ABİBLİOFOBİm (elde okunacak kitap kalmamasından korkmak manasına geliyor! ) olabilir diye şüpheye düşmeye başladım :)
asla yeterince kitap olmuyor... hep alasım heepp alasım geliyor...
bu birde kendimi tutmaya çalışan halim...
kendimi salsam çoooktan batmıştım ...
ama kitap alarak batmanın da bir havası olur değil mi?
bana keyifli okumalar :)
darısı her kitap severin başına :)

6 yorum: