18 Kasım 2013 Pazartesi

Günahkarlar Turnede Serisi


bu hafta takıldığım diğer bir erotic-romance ise Günahkarlar Serisi ikinci kitabı SERT ROCK...
ama ilk kitap TUTKULU NOTALAR' a da yorum yazmadığım için ikisi bir arada bir yorum olsun dedim...
öncelikle belirtmek isterim ki ben Tutkulu Notalar'ı Sert Rock'tan daha çok sevdim...
cinsellikle ilgili mevzunun çook fazla olduğu bu kitaplarda tavsiye etme konusunda biraz gönülsüz olsam da beni bozmaz diyen herkese önerebilirim... bu tamamen sizi rahatsız edip etmeme meselesi...
beni rahatsız etmiyor çünkü tüm bunlar kurgu...
gerçek hayattan esinlenen bir kitap olsa ve ben bunların gerçekten yaşandığını düşünsem bu kadar rahat okuyamazdım sanırım...
duruma bir çeşit fantastik-kurgu kitap gözüyle bakıyorum ;)
Günahkarlar serisinde ise olay tamamen fantastik sayılır  çünkü adamlar ROCK YILDIZI!!!!
hal böyleyken zaten onlara ne yapsalar yakışır diyorum!!!
Günahkar olmak onların tabiatında var :) çünkü onlar EFSANE :)
uçuk kaçık rock yıldızlarımızın anlatıldığı serinin ilk kitabı Brian (Üstad SİNCLAİR) ve Myrna arasında ki aşkı anlatırken bir yandan da grubun diğer sevilesi ve aşık olunası karakterlerini de tanıtıyor...
hepsi ayrı bir alem bence :)
özellikle grup üyelerinin birbiri ile ve Myrna ile diyalogları çook eğlenceli...
bir çok yerde kırkırdayarak okuduğumu belirtmek isterim bu nokta da...
özellikle Eric ne zaman diyaloglara ve herhangi bir bölümün içine girse kıkırdama durumum iyice artıyor...
benim en sevdiğim ve merakla kitabının yayınlanmasını beklediğim Günahkar üyesi ERİC!!!!
neyse mevzuya döneyim ben Eric deyince dağıtıyorum ;)
eğlenceli diyaloglar ve çook tutkulu aşk bir arada ilk kitapta...
her kitapta alıştığımız üzere kadın karakter romantik olur, erkek karakter zoru oynar...
lakin bu kitapta öyle değil!!! burada ki en ve tek romantik Brian :)
Myrna daha mantıklı ve ayakları yere basan karakterimiz...
ama Brian onu yoldan çıkarıyor tabi ki ;)
Brian zaten aşık olmaya fazla hevesli ve hep kalbi kırılan bir tip ( sebebi kesinlikle SED! )
bir de Myrna onu mantık çerçevesinde tutmaya çalışınca işler onun için çok daha zorlayıcı oluyor...
tabi kızımız Myrna'nın da geçmişten gelen sıkıntıları var bu yüzden güven problemleri var...
güven olayını aşmakta sıkıntılar yaşadığı için Brian'a kalsa 50 sayfa da sona erecek kitap 431 sayfa ya kadar uzuyor... iyi ki de uzamış :)
boool boool erotik sahne ile uzuyor tabi ki!!! (uyarayım dedim!)...
ikisi arasında iyileştirici, keyif veren,duyguların çook yoğun yaşandığı ve mutlu eden bir aşk var ve ben bu aşkı okumayı çoook sevdim...
Günahkarların sahne performanslarını izlemiş gibi hissettim okurken... o bölümlere de bayıldığımı belirtmeliyim...
yani demem o ki ben kitaba 10 üzerinden 10 puan verdim....
şimdi Sert Rock ile ilgili bir şeyler yazamam gerekiyor sanırım...
öncelikle bu kitapta da grup üyelerinin yine çook keyifli iletişimleri vardı fakat bir de birbirlerini ne kadar sevdiklerini ve değer verdiklerini de gördük (okuyanlar bilir Trey olayından bahsediyorum!)...
bana göre kitabın güzelliğine güzellik katan tüm elemanların yan yana can cana oldukları bölümlerdi...
bunun yanında Sed ve Jessica aşkını da okuduk... ilk kitaptan onların nişanlı iken ayrıldığını öğrenmiştik zaten... sanırım gençlik ve tecrübesizlik bu duruma düşürdü onları...
ama aradan geçen yıllar ikisi arasında ki aşkı ve tutkuyu değiştirmemişken onları olumlu yönde değiştirmiş ve daha anlamaya müsait insanlar haline getirmişti... gerçi onlar kendilerinde ki bu değişimi biraz geç anladılar o da ayrı bir durum... Jessica çok inat bi tip çıktı beee!!! Sed'de fazla dediğim dedikti...
zorlanmaları normal tabi :)
aşığım fakat yine de intikam alırım, aşığım fakat bu sefer beni yaralamasına müsaade edemem modundan çıkmaları çooook zor oldu...
zavallı Treyciğimizin hastane maratonu okurken beni korkuttu...
Eric yine beni bool boool kıkırdamaya sürükledi...
Jace ise vayyy!!! neler çıkacak bakalım bu çocuktan dedirtti...
Brian ve Myrna ise aşklarının devamı ile beni mutlu etti...
başta da belirttiğim gibi Sed ve Jessica aşkı Brian ve Myrna aşkı kadar güzel gelmedi bana...
yine sahnedeki Günahkarları izlemiş ve dinlemiş kadar oldum...
o açıdan bu kitaba 10 üzerinden 9 verdim....
bence yazarın çok keyifli bir anlatımı var...
Rock Yıldızı olayını çok iyi ele almış ve erotizmi de zaten ulaşılmaz olan karakterlere ekleyince rahatsızlık boyutundan okuyucuyu uzak tutmuş....
benim kitaplar ile ilgili düşüncelerim bunlar...
seriye devam edeceğim...
dediğim gibi tavsiye ederim demiyorum ama rahatsız olmazsanız okuyabilirsiniz...
keyfiniz bilir efendim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder