5 Kasım 2013 Salı

efendim kitaplarını alıp alıp okumadığım Brenda Joyce' a haksızlık ettiğimi düşünüp
ilk kitabı BİR AVUÇ AŞK ile başladım... biraz geç kaldım tabi ki!!
çünkü yazarın 6. kitabı çıktı... aman bir hızla 3. kitabı da bitirdim...
geriye kaldı 3 kitap ;)
öncelikle yazarın kalemini sevdiğimi söylemekle başlayabilirim sanırım...
güzel ve akıcı bir anlatımı var...
ilginç bir şekilde kapılıp gidiyor insan okumaya başlar başlamaz...
yazarın aslında çok gıcık tipler yarattığı bir tarzı var...
ama yine de severek okuyorsunuz...
ben herhangi bir karakterine hayran olmadım açıkçası...
çünkü öyle mükemmel ve hayranlık uyandıracak tipler değiller...
belki de kitapların bu kadar sürükleyici olması da bu sebeptendir...
karakterler hatalar yapan, yanlışlara düşen tipler...
onların doğru yolu bulması sanırım bu kadar sevdiriyor kitapları...
Bir Avuç Aşkı okuyanlar Devlin ile tanışmıştır....
adam bildiğiniz ODUN... başka bir şekilde kendisini tarif etmem mümkün değil...
"yavrum sen ne tür bir yaratıksın" dediğim çok oldu okurken...
inadından, saplantısından gına geldi bir ara...
aşık olduğunu anlamak için baya bir sarsılmaya ihtiyaç duydu...
kadın karakter Virginia'da ne inat bir şeydi öyle...
o ODUNu seveceğim diye bir tutturdu vazgeçirebilene aşk olsun yani!!!
gurur murur yok hatunda... sadece azmi ve inadı var... ama emeline ulaştı tabi ki...
ikinci kitap MASKELİ BALO da karakterler biraz daha aklı başında ve ılımlı tiplerdi..
ki ben en çok bu kitabı sevdim...
bu kitapta konu farklıydı... Tyrell çok asil ve onurlu bir adamdı...
kıyamam nasılda onuru ve aşkı arasında sıkıştı zavallım...
Lizzie de azimli bir hatun çıktı... tuttuğunu koparttı vallahi...
yani Tyrell'i bulunduğu çıkmazdan çıkmak zorunda bıraktı...
Lizzie çok fedakar ve sevgi dolu bir kadındı...
o yüzden bu üç kitapta en sevdiğim karakter o oldu...
kimse onun yaptıklarını kolaylıkla yapıp, kabullendiklerini kabullenemezdi...
üçüncü kitap KAÇAK GELİN de diğer kitaplar gibi sürükleyiciydi...
bunda da aynı sorun mevzu bahis karakterlerde feci inat, dediğim dedik, dik kafalı tipler...
her ikisi de kendi istediğini elde etme çabası için de birbirini üzüp duruyorlardı...
vallahi ikisini birbirine vurasım gelmedi değil...
fakat "ay!!! şimdi ne olacak!!", "ayyy!!! şimdi ne diyecek!" derken kitap akıp gitti...
sanırım yazarın yazmayı sevdiği şey bu...
zor tipler ama güçlü aşklar...
bu yüzden de seviliyor kitaplar...
ayrıca eklemeyi unutmamam gerekir çok güçlü bir aileyi anlatıyor bu seri...
birbirine bağlı insanlar bunlar... zorlukların üstesinden hep beraber geliyorlar...
işte beni kitaplara ve seriye en çok bağlayan bu oldu...
hepsi sevince çoook seven ve sadık olan her şeyi uçlarda yaşayan bir aile...
De Warren sülalesi tutkulu ve büyük aşklar yaşamakla ünlü vallahi!! :)
aşkları kadar sinirli halleri de dillere destan olur yani...
araya bir iki farklı kitap sıkıştırıp seriye devam edeceğim...
şimdi en haylaz kardeş Cliff'in kitabı var....
bakalım onda neler olacak...
onun hikayesinin daha neşeli olmasını bekliyorum ama neler olur belli olmaz tabi ;)
efenim bu seri ve yazar OKUNUR!!!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder