23 Nisan 2013 Salı



VEFA ENVER - AŞKA DÖNÜŞ ADLI KİTABA YORUMUM :

Vefa Enver-AŞKA DÖNÜŞ yazarın okuduğum en iyi ikinci kitabı (ilk göz ağrım Aşk Kumarı'dır )...bu kitabı Hayriyem okusa ne kadar severdi ne kadar beğenirdi diye düşündüm sürekli ...
öncelikle kitabın kapak görseli ve ayakkabılar muhteşem :) konusu harika... anlatım her zaman ki VE anlatımı ve sayfalar su gibi akıyor... ama karakterler iyice çatlak çıktılar... Hakan ayrı bir deli Perim ayrı bir çılgın... boşanmayı büyük bir meydan savaşına çevirebilen, sorun olmayan yerde sorun yaratabilen, kendi duygularından habersiz yada duygularını görmeye bu kadar isteksiz bir çift daha yoktur... kim kime daha çok eziyet edecek yarışmasını okurken çook eğlendim... ama bir yandan bu kadar güzel bir aşkı bu hale nasıl getirdiler diye de hüzünlendim... ikisinin de en iyi arkadaşı kendilerinden bile manyak çıktı!!! Esra'nın ve Yavuzun gazlamaları da olayları iyice çığrından çıkardı... bu kitabın bana diğer VE kitaplarından farklı gelmesi anlatılan duyguları daha bir içim de hissetmemdi sanırım... bu kitap daha benlikti... eğlenceli bölümlerde de duygusal bölümlerde de çook etkilenerek okudum... kitaptan ayrılamadım desem yeridir... elimden bırakınca ne olacak nasıl olacak diye sürekli düşünür haldeydim... aynı etkiyi Aşk Kumarı'nda da yaşamıştım... demem o ki ben çok sevdim... VE hayranıysanız zaten kaçırmayın!!! ama değilseniz hayran olmak için bu kitabı muhakkak okuyun.... ben çoook güzel zaman geçirdim okurken, siz neden böyle bir fırsatı kaçırasınız ki ????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder