27 Nisan 2013 Cumartesi


her zaman ki gibi Eve Dallas serisinden yeni bir kitabın çıkacağı haberi ile elimde ki okunmamış BAŞTAN ÇIKARAN ÖLÜM kitabını okudum... yeni kitap garantisi olmadan elimde ki Nora stokunu eritmek istemediğimden acayip bir alışkanlık icabı okuyamıyorum kardeşim.... Norasız kalmak tırsıtıyor beni :) işte yeni kitap rahatlığıyla bu kitaba da başladım keyifleee ... hızla başladı kitap... Roarke olmadan uyku sorunu yaşayan Eve'imiz kabus görerek dünyama giriş yaptı (haksız değil hatun Roarke olmadan uyumak zor olur bence de ).... her zaman ki gibi bulunan bir ceset ile serüven başladı... Eve bu sorunu nasıl çözecek diye düşüne düşüne ve olaya kendimi kaptırarak okurken bir yandan Eve ve Roarke aşkı bir yanda Peabody ve McNab ilişkisi ile de polisiye ve aşk keyfimi  birleştirdim.... kısca son derece keyif aldığım bir seri... Nora ne yazsa okunur buna alışveriş listesi bile dahil bence.... kadının  bu kadar kitabı boşuna satılmıyor vesselamm! her zaman kurguladığı karakterlere hayran oluyorsunuz... zaten Roarke üstüne kurgulanmış erkek karakter yoktur...O muhteşem erkek karakterlerin nirvanasına ulaşmış durumda... bu seriye el atıp ta bu adama aşık olmayan neredeyse yok gibi.... ama Eve de kadın karakterlerin en iyilerinden biri hakkını yememek lazım... sıkı bir kadın çok da cesur... ama Noranın en iyi özelliği yan karakterlerin de kitabı alıp götürmesi... serinin her kitabı ile birlikte karakterlerin  gelişen hayatlarını okumak ilerlediklerini görmek bambaşka bir keyif... zaten seri okumanın güzelliği de burada... tabi bir de serileri SERİ  bir şekilde okuyabilsek!!! kısaca "serilere el atarım korkmam ben arkadaş!" diyen herkese tavsiyemdir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder