26 Nisan 2013 Cuma

TANITIM YAZISI :

HARLEQUIN YAYINLARI - MAYI AYI /2013:



LUCY MONROE – EVLİLİK PAZARLIĞI

Ariston başını ona doğru eğdi. “Merak ediyorum,” dedi. “Dudaklarının tadı, hâlâ iki sene önceki kadar tatlı mı?” Chloe'nin verecek bir cevabı yoktu. Eskiden olduğu gibi tadı aşk gibi miydi? Bu öpücük acıtır mıydı yoksa iyileştirir miydi? Hayatına devam etme isteğini kolaylaştırır mıydı yoksa zorlaştırır mıydı? Ariston’un dili Chloe’nin dudaklarının üzerinde hafifçe gezindi, kendine bir yer arıyordu. Chloe’nin zihninde çığlıklar vardı, bu çok tehlikeliydi ama artık çok geçti.

MELANIE MILBURNE – PIRLANTALARIN BEDELİ

Mario’nun parmağı kadının çenesinden dudaklarına doğru ilerlemekteydi. Sabrina her bir hücresinin bu dokunuşa tepki vermesinin çaresizliğini yaşamaktaydı. “Haydi ama bu doğru değil, Sabrina?” Mario’nun ses tonu, içinin ürpermesine sebep olmuştu. “Bu yumuşaklığı tatmak istemeyecek bir erkek olabileceğini düşünemiyorum. Bana kendini sunduğunda ne kadar baştan çıkarıcı olabileceğini kendi gözlerimle gördüm. Tadı damağımda halen...”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder