23 Nisan 2013 Salı



MARTI YAYINLARI 'NDAN - OKUDUĞUM LİSA GARDNER KİTAPLARINA YORUMUM 

önce SESSİZ ÇIĞLIK ardından da ANLATMAK İÇİN YAŞA kitaplarını okudum (bu arada sessiz çığlık kitabı okumayım beklettiğim için kendimi kutluyorum! )... yazar için tek kelime ile harika diyebilirim ... iki kitapta ilk sayfadan son sayfaya kadar heyecan için de bırakıyor okuyucuyu... konular çok ilginç meraka sürüklüyor... karakterler ise bildiğiniz okuduğunuz hiç bir karaktere benzemiyor... Lisa Gardner karakterleri yatağın altında ki yada dolabın içindeki öcülerden korkmuyorlar çünkü onların daha kötü, daha acımasız, daha da gerçek canavarları var... yazar bir hikayeyi tek bir yönden değil iki üç karakterin gözünden birden anlatıyor... her yönden ve herkes açısından konuyu ve olayları yakalamış oluyorsunuz... bu iki hikayede D.D. Waren serisine aitti... D.D. çok sıkı bir kadın dedektif... en pis en karışık davalara bakıyor... çünkü basın önüne çıkabilecek ve ilgiliyi dağıtabilecek kadar güzel ve bir o kadar da dayanıklı, fazlasıyla inatçı ve zorlayan bir tip.... ama yazar konuyu sadece D.D. üzerine kurmamış... her karakter neredeyse başrolde...
kısaca demem o ki son derece keyifli, heyecanlı, gerilimli bir okuması süreci geçirdim... yazarın ülkemizde yayınlanan tüm kitaplarını da okumuş ve de bitirmiş oldum (çok üzücü olsa da )...
bu tarzı sevenlere hatta sevmeyenlere hatta ve hattaaa hiç okumadım nasıl bir şey bir fikrim yok diyenlere (fikir edinmeleri açısından) okuyun diyorum!
ŞİDDETLE TAVSİYEMDİR....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder