23 Mayıs 2014 Cuma

TEHLİKELİ KIZIL-Tarryn Fisher yorumum :)

TEHLİKELİ KIZIL okudu veee hiç istemesem de bitti 
üzgünüm yaaa!! çünkü şimdi serinin son kitabı için meraktan kıvranıyorum!!!!
harika bir seri... bu kitapla birlikte yazara olan hayranlığım arttı...
bir sürüüü! aşk romanı okumuşumdur ama böylesine bir seriye denk gelmemiştim...
zaten eminim benim gibi aşk romanı severlerin hiç biri böyle acayip bir aşk okumamışlardır... ilk kitap FIRSATÇI'dan sonra daha fazla sinir olamam,gıcık olamam derken oldum!!!!
bu Leah denen çatlak kadın insanı sinir krizine sokar yeminle!!!
ben böyle acınası,kahrolası,fıtık olası karakterleri yan yana hiç bir kitapta görmedim...
hal böyle iken kitabı beğenmem sanırsınız değil mi???
yok anacım resmen bayıldım!!!!
elimden bırakamadım...
yorumu uzatıp burada spoiler kaçırmak istemiyorum...
ama çok acayip bi şey okumak istiyorum,çok sıkıldım aynı şeyleri okumaktan diyorsanız (hatta demiyorsanız  ) bence bu seriye bir şans verin :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder