23 Mayıs 2014 Cuma

KÖTÜ ÇOCUKLAR NEFES NEFESE-M.Leighton yorumum :)

hazır yorum yazamaya başlamışken KÖTÜ ÇOCUKLAR'da okundu,
ona da bir yorum yazayım dedim 
ben kitabı sevdim...
seriye devam edeceğim...
kitaba başladığım da Olivia'nın iki kardeşi de çekici bulması bana biraz itici geldi... lakin onu anlamadım desem yalan olur...
iki erkek karakterde son derece çekiciydi...
"zavallı kızcağız ne yapsın dedim" bol bol...
ama kitabı ilginç hale getiren yazarın sona doğru okuyucuyu şaşırtması ve ters köşeye yatırmasıydı...
bu aşk üçgenini bağladığı yer çok iyiydi...
kitaba eklenen gizem ve tehlike kitabı sevmemin diğer bir sebebi....
ve ikinci kitabı merak etmeme sebep olan o son sayfa beni sabırsız okuyucu moduna soktu!!
şöyle keyifli bir kitap arıyorum diyenlere,
ayrıca aşık olunası erkek karakter okumayı
sevenlere tavsiyemdir 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder