8 Ağustos 2013 Perşembe



evet!! 

bir Gena Showalter kitabı daha bitti... 
öncelikle HARLEQUIN - BEYAZ DİZİ yayınlarına bizi MYSTERY serileri ile buluşturduğu için teşekkürü borç bilirim... sayelerinde çok keyifli seriler ve kitaplar ile buluştuk,tanıştık ve de pek bir sevdik....
KARA GÖNÜLÇELEN öncelikle ismi ile beni benden aldı... Gena'nın tarzını okuyanlar bilir sayfalar su gibi aktı... 224 sayfa da ne arasanız vardı... heyecan,aşk,tutku,sevilesi karakterler.... hepsini ve daha fazlasını okudum...
ben çok keyif aldım ... zaten paranormal-ramance deyince bende akan sular durur... çok severim... bu kitapta sevgimi arttırdı... konu çok güzeldi... hem büyü hem vampirler bir arada çok hoş oldu...
üstelik son derece maço,güçlü ama aşk dolu, pek tabi çok yakışıklı bir vapmir karakterimiz vardı... kendisi KARA GÖNÜLÇELEN oluyor... karizmayı siz düşünün artık 
kadın karakter de pek uyumlu ama bir o kadar güçlü bir karakterdi... hiç arıza yapmadı ki, kendisini bu yüzden çok sevdim 
kolay ama güçlü ve yoğun bir aşktı anlatılan hikayedeki...
bu sebeple okuması hem kolay hemde keyifli oldu...
kısaca demem o ki ; OKUYUN BENCE BU KİTABI...
bu seriyi ben takip edeceğim çünkü devamı için pek bir meraklandım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder